Menu
Szukaj
Koszyk
Pytania i odpowiedzi

1. Czy mogę zwrócić spersonalizowany topper? 
Nie możesz odstąpić od umowy, jeśli sprzedający wyprodukował ten produkt na Twoje indywidualne zamówienie – zgodnie z otrzymanymi od Ciebie wytycznymi, np.: topper z imieniem, nazwiskiem itp. 
Art. 38 pkt 3 wspomnianej ustawy precyzuje, że prawo to nie przysługuje w stosunku do rzeczy nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

2. Otrzymałem uszkodzony produkt w transporcie, co zrobić? 
Jeśli otrzymali Państwo uszkodzony produkt, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami drogą mailową sklep@wertom.com.pl lub telefoniczną 534356924 . W wiadomości prosimy o załączenie zdjęcia uszkodzonego topperu, co pozwoli nam szybko rozwiązać problem.
Mogą Państwo zdecydować, czy chcą otrzymać nowy produkt, czy zwrot pieniędzy. Zależy nam na Państwa satysfakcji, dlatego postaramy się jak najszybciej zrealizować zgłoszenie.

3. Nie odebrałem/am paczki na czas z paczkomatu, co zrobić? 

Jeśli nie odebrałeś/odebrałaś paczki na czas z paczkomatu, oto co należy zrobić:

  • Kiedy paczka wróci do siedziby naszej firmy, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo, korzystając z danych podanych w zamówieniu.

  • W przypadku produktu uniwersalnego:
    Automatycznie zwrócimy Ci pieniądze za produkt. Uwaga: zwrot pieniędzy nie obejmuje opłaconej wysyłki.

  • W przypadku produktów spersonalizowanych, zgodnie z obowiązującym prawem oraz regulaminem naszego sklepu, zwrot pieniędzy nie jest możliwy. W takiej sytuacji oferujemy dwie opcje:

  1. Możesz zrezygnować z produktu, który wówczas zostanie zutylizowany.
  2. Możesz poprosić o ponowną wysyłkę. Koszt wysyłki pokrywasz samodzielnie, zgodnie z cennikiem obowiązującym na naszej stronie. - CENNIK DOSTAWY

Aby skorzystać z opcji ponownej wysyłki, należy:

  1. Dokonać wpłaty za ponowną wysyłkę na podany numer konta bankowego - Numer rachunku:  33 1020 1879 0000 0102 0026 1008 .
  2. Wysłać potwierdzenie wpłaty na nasz adres mailowy sklep@wertom.com.pl .

 

4. Potrzebuję topper  z indywidualnego projektu, jak mogę go zamówić? 
Aby zamówić topper z indywidualnego projektu, skorzystaj z formularza kontaktowego dostępnego poniżej. W trakcie konsultacji omówimy wszystkie szczegóły i Twoje oczekiwania. Nasi projektanci rozpoczną pracę nad stworzeniem projektu topperu zgodnie z Twoimi wytycznymi. Szczegółowe informacje dotyczące specyfikacji produktu oraz procesu zamówienia znajdziesz w tym linku - projekt indywidualny

5. Czym różni się topper od dekoru na tort? 
Topper różni się od dekoru na tort przede wszystkim sposobem mocowania.

  • Topper to ozdoba z kolcem, który umożliwia łatwe wbicie go w tort, dzięki czemu stoi pionowo i jest wyeksponowany.
  • Dekor to natomiast sam napis lub kształt, pozbawiony kolca. Można go przykleić na bok tortu lub położyć na jego wierzchu jako płaską ozdobę.

 

Formularz kontaktowy

Obowiązkowe pola oznaczone są symbolem - *