Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Zwroty i reklamacje

1. Zwrot towaru - Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo zwrotu towaru w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Wyjątek stanowią produkty wykonane na indywidualne zamówienie klienta zgodnie z jego wytycznymi, które NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji drogą elektroniczną. Wiadomość należy wysłać na adres sklep@wertom.com.pl . Można również użyć do tego formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie - FORMULARZ KONTAKTOWY  

UWAGA - Koszty odesłania przedmiotu do sprzedającego ponosi kupujący. 

Warunki zwrotu produktu

Produkty zwracane do naszego sklepu muszą spełniać następujące warunki:

  1. Stan produktu: Towar powinien być nowy, nieużywany i w nienaruszonym stanie.
  2. Opakowanie: Produkt musi znajdować się w oryginalnym firmowym opakowaniu.
  3. Zapakowanie do zwrotu: W miarę możliwości prosimy o zapakowanie produktu w to samo opakowanie, w którym został dostarczony do klienta, aby zapewnić jego ochronę podczas transportu. Jeśli nie posiadają Państwo oryginalnego opakowania wówczas należy zapakować produkt tak, aby zapewnić jego maksymalną ochronę przed uszkodzeniem w transporcie. 
  4. Dokumenty które należy dołączyć do paczki:  Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wystarczy w środku umieścić kartkę z danymi na które produkt został zamówiony oraz numer zamówienia. Nie jest wymagany dowód zakupu.
  5.  Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem.
  6.  Nie przyjmujemy zwrotów towarów wyprodukowanych na indywidualne zamówienie kupującego

Zachowanie tych zasad pozwala nam na sprawną obsługę zwrotu i przyjęcie towaru do magazynu.

Zwrotu należy dokonać na adres: 
WERTOM Tomasz Meyna 
Rodzinna 2
83-316 Sikorzyno 

 

Zwrot środków 

Po otrzymaniu przesyłki zwracamy Państwu otrzymane od Państwa płatności za towar, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zwrotnej przesyłki. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie.

Szczegóły dotyczące procedury zwrotu zostały opisane w punkcie 3. Procedura i zasady zwrotu środków


*Ograniczenie prawa do zwrotu dotyczy produktów personalizowanych.

Produkty wyprodukowane na indywidualne zamówienie kupującego, zgodnie z jego wytycznymi, NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI.
Na przykład: topper zaprojektowany według specyfikacji kupującego. 

 Zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Oznacza to, że produkty personalizowane, takie jak toppery zaprojektowane zgodnie z wytycznymi kupującego, nie podlegają zwrotowi. 

 

2. Składanie reklamacji 

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

Skontaktuj się z nami – Zanim odeślesz produkty do nas, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta w celu uzgodnienia szczegółów reklamacji.

W wielu przypadkach odesłanie produktu nie jest konieczne, ponieważ zawsze staramy się rozwiązać problem w sposób, który będzie najkorzystniejszy dla klienta. 

Wiadomość należy wysłać na adres sklep@wertom.com.pl . W wiadomości e-mail prosimy o podanie następujących informacji:

  • Twoje imię i nazwisko.
  • Numer zamówienia.
  • Powód reklamacji oraz opis wady, którą posiada produkt.
  • Dołączenie zdjęcia reklamowanego produktu, które pomogą nam dokładnie ocenić problem.
  • Wskaż preferowane rozwiązanie, np. wymianę na nowy towar lub zwrot pieniędzy.

Dzięki tym informacjom będziemy mogli szybko i sprawnie rozpatrzyć reklamację.  

 

PROCEDURA W PRZYPADKU ODESŁANIA REKLAMOWANEGO PRODUKTU: 

Po kontakcie z Nami i podjęciu decyzji o odesłaniu produktu do Naszej firmy postępuj według następujących punktów: 

1. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

2. Odesłanie produktu
Przesyłkę należy zabezpieczyć w możliwe najlepszy sposób, tak aby dotarła do Nas w całości. Sugerujemy do tego użyć oryginalnego opakowania. 

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
WERTOM Tomasz Meyna
Rodzinna 2
83-316 Sikorzyno

Uwaga! Nie przyjmujemy paczek nadesłanych za pobraniem.  W przypadku uznania reklamacji otrzymasz od Nas zwrot za poniesiony koszt odesłania przesyłki. 

 

3.  Procedura i zasady zwrotu środków 

Zależy nam na tym, aby proces zwrotu środków w naszym sklepie był prosty, bezpieczny i przejrzysty. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje na temat procedury zwrotu, w zależności od wybranej formy płatności:

Zwrot środków za płatności kartą

Jeśli transakcja została opłacona kartą płatniczą, środki zostaną zwrócone bezpośrednio na rachunek bankowy powiązany z tą kartą.

Zwrot środków za szybkie przelewy online

W przypadku szybkich płatności internetowych, środki automatycznie wrócą na konto, z którego zrealizowano płatność.

Zwrot środków za przelew tradycyjny

Dla płatności wykonanych przelewem bankowym zwrot środków nastąpi na wskazane przez klienta konto. W tym celu prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy pod adresem: sklep@wertom.com.pl, aby podać dane potrzebne do realizacji zwrotu.

Faktura korygująca

Każdy zwrot środków jest dokumentowany fakturą korygującą. Korektę faktury przesyłamy na adres podany w formularzu zamówienia.

 

Zwroty i reklamacje – Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze

W naszym sklepie klient zawsze jest na pierwszym miejscu. Zależy nam, aby proces zwrotów i reklamacji przebiegał jak najszybciej i najsprawniej, dlatego stawiamy na transparentność i pomoc na każdym etapie. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości dotyczące swojego zamówienia, skontaktuj się z nami – dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać problem natychmiastowo. Pamiętaj, jesteśmy tylko ludźmi, a błędy się zdarzają. Prosimy o wyrozumiałość, a my naprawimy każdy nasz błąd i zapewnimy Ci pełne zadowolenie z zakupów.

Jeśli masz pytania dotyczące zwrotu, reklamacji, zwrotu środków, skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy! -   FORMULARZ KONTAKTOWY   

sklep@wertom.com.pl 

534356924

 

Przykładowy wzór formularza zwrotu towaru. 

formularz zwrotu