1. Zwrot towaru - Prawo odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo zwrotu towaru w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Wyjątek stanowią produkty wykonane na indywidualne zamówienie klienta zgodnie z jego wytycznymi, które NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI.*
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji drogą elektroniczną. Wiadomość należy wysłać na adres sklep@wertom.com.pl . Można również użyć do tego formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie - FORMULARZ KONTAKTOWY
UWAGA - Koszty odesłania przedmiotu do sprzedającego ponosi kupujący.
Warunki zwrotu produktu
Produkty zwracane do naszego sklepu muszą spełniać następujące warunki:
- Stan produktu: Towar powinien być nowy, nieużywany i w nienaruszonym stanie.
- Opakowanie: Produkt musi znajdować się w oryginalnym firmowym opakowaniu.
- Zapakowanie do zwrotu: W miarę możliwości prosimy o zapakowanie produktu w to samo opakowanie, w którym został dostarczony do klienta, aby zapewnić jego ochronę podczas transportu. Jeśli nie posiadają Państwo oryginalnego opakowania wówczas należy zapakować produkt tak, aby zapewnić jego maksymalną ochronę przed uszkodzeniem w transporcie.
- Dokumenty które należy dołączyć do paczki: Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wystarczy w środku umieścić kartkę z danymi na które produkt został zamówiony oraz numer zamówienia. Nie jest wymagany dowód zakupu.
- Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem.
- Nie przyjmujemy zwrotów towarów wyprodukowanych na indywidualne zamówienie kupującego
Zachowanie tych zasad pozwala nam na sprawną obsługę zwrotu i przyjęcie towaru do magazynu.
Zwrotu należy dokonać na adres:
WERTOM Tomasz Meyna
Rodzinna 2
83-316 Sikorzyno
Zwrot środków
Po otrzymaniu przesyłki zwracamy Państwu otrzymane od Państwa płatności za towar, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zwrotnej przesyłki. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie.
Szczegóły dotyczące procedury zwrotu zostały opisane w punkcie 3. Procedura i zasady zwrotu środków
*Ograniczenie prawa do zwrotu dotyczy produktów personalizowanych.
Produkty wyprodukowane na indywidualne zamówienie kupującego, zgodnie z jego wytycznymi, NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI.
Na przykład: topper zaprojektowany według specyfikacji kupującego.
Zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Oznacza to, że produkty personalizowane, takie jak toppery zaprojektowane zgodnie z wytycznymi kupującego, nie podlegają zwrotowi.
2. Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Skontaktuj się z nami – Zanim odeślesz produkty do nas, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta w celu uzgodnienia szczegółów reklamacji.
W wielu przypadkach odesłanie produktu nie jest konieczne, ponieważ zawsze staramy się rozwiązać problem w sposób, który będzie najkorzystniejszy dla klienta.
Wiadomość należy wysłać na adres sklep@wertom.com.pl . W wiadomości e-mail prosimy o podanie następujących informacji:
- Twoje imię i nazwisko.
- Numer zamówienia.
- Powód reklamacji oraz opis wady, którą posiada produkt.
- Dołączenie zdjęcia reklamowanego produktu, które pomogą nam dokładnie ocenić problem.
- Wskaż preferowane rozwiązanie, np. wymianę na nowy towar lub zwrot pieniędzy.
Dzięki tym informacjom będziemy mogli szybko i sprawnie rozpatrzyć reklamację.
PROCEDURA W PRZYPADKU ODESŁANIA REKLAMOWANEGO PRODUKTU:
Po kontakcie z Nami i podjęciu decyzji o odesłaniu produktu do Naszej firmy postępuj według następujących punktów:
1. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
2. Odesłanie produktu
Przesyłkę należy zabezpieczyć w możliwe najlepszy sposób, tak aby dotarła do Nas w całości. Sugerujemy do tego użyć oryginalnego opakowania.
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
WERTOM Tomasz Meyna
Rodzinna 2
83-316 Sikorzyno
Uwaga! Nie przyjmujemy paczek nadesłanych za pobraniem. W przypadku uznania reklamacji otrzymasz od Nas zwrot za poniesiony koszt odesłania przesyłki.
3. Procedura i zasady zwrotu środków
Zależy nam na tym, aby proces zwrotu środków w naszym sklepie był prosty, bezpieczny i przejrzysty. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje na temat procedury zwrotu, w zależności od wybranej formy płatności:
Zwrot środków za płatności kartą
Jeśli transakcja została opłacona kartą płatniczą, środki zostaną zwrócone bezpośrednio na rachunek bankowy powiązany z tą kartą.
Zwrot środków za szybkie przelewy online
W przypadku szybkich płatności internetowych, środki automatycznie wrócą na konto, z którego zrealizowano płatność.
Zwrot środków za przelew tradycyjny
Dla płatności wykonanych przelewem bankowym zwrot środków nastąpi na wskazane przez klienta konto. W tym celu prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy pod adresem: sklep@wertom.com.pl, aby podać dane potrzebne do realizacji zwrotu.
Faktura korygująca
Każdy zwrot środków jest dokumentowany fakturą korygującą. Korektę faktury przesyłamy na adres podany w formularzu zamówienia.
Zwroty i reklamacje – Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze
W naszym sklepie klient zawsze jest na pierwszym miejscu. Zależy nam, aby proces zwrotów i reklamacji przebiegał jak najszybciej i najsprawniej, dlatego stawiamy na transparentność i pomoc na każdym etapie. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości dotyczące swojego zamówienia, skontaktuj się z nami – dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać problem natychmiastowo. Pamiętaj, jesteśmy tylko ludźmi, a błędy się zdarzają. Prosimy o wyrozumiałość, a my naprawimy każdy nasz błąd i zapewnimy Ci pełne zadowolenie z zakupów.
Jeśli masz pytania dotyczące zwrotu, reklamacji, zwrotu środków, skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy! - FORMULARZ KONTAKTOWY
sklep@wertom.com.pl
534356924
Przykładowy wzór formularza zwrotu towaru.